1. Het aantal lege momenten in jullie Planning te beperken door:
-
sneller nieuwe klanten op te starten, wanneer er een wachtlijst is.
-
minder te anticiperen op ziektes (nu worden er soms blokken vrijgehouden in jullie Planning zodat jullie kunnen inspringen wanneer een collega zich ziek meldt).
2. Het aantal 2-urencontracten voor poetshulpen af te bouwen en voor te behouden voor bewoners van de assistentiewoningen - tenzij ze gecombineerd kunnen worden met een andere klant in de zeer nabije omgeving en dat dit wordt vastgelegd in het contract.
3. Nieuwe planningsmedewerkers zullen bij hun opstart eerst een aantal shiften met de Gezinszorg- en Poetsmedewerkers meelopen zodat ze een goed beeld krijgen van de werkomstandigheden. Zo kunnen ze in de toekomst een realistische planning opstellen. We nodigen hierbij ook enkele mensen van de Gezinszorg en Poetshulp uit om ook eens een halve dag mee te draaien op de dienst Planning. Enkel zo kunnen we van elkaar leren en de Planning nog beter op jullie wensen afstemmen.
→ Ben je hierin geïnteresseerd? Geef dan gerust je contactgegevens aan ons door via jouw leidinggevende.
4. Daarnaast zullen er tegen de zomer enkele aanpassingen aan de Plannings-app gebeuren zodat jullie in de toekomst ook via deze app kunnen communiceren met onze Klantendienst en omgekeerd.
Met deze acties hopen we jullie nog meer te ondersteunen en onze klanten nog sneller en beter te helpen. Jullie mogen uiteraard nog steeds werkgerelateerde zaken die beter of anders kunnen, aankaarten bij jullie leidinggevende. En vergeet niet dat je buurtzorgcoördinator je coach is!