HOE KAN IK EEN OFFERTE INDIENEN?
VIa e-mail:
Als u een offerte indient per e-mail, moeten alle documenten gedateerd en ondertekend zijn door u of uw gevolmachtigde. Dit wordt steeds als geldende offerte beschouwd.
De mandaatdrager én de volmachtdrager bevestigen deze hoedanigheid met de nodige geschriften uit het staatsblad en/of onderhandse akte. Bij volmacht dient ook de volmachtgever zijn mandaat te bevestigen met een uittreksel uit het staatsblad.
Doorhalingen, overschrijvingen, aanvullingen of wijzigingen, zowel in de offerte als in de gevraagde bijlagen, die de essentiële voorwaarden van de opdracht (zoals prijzen, termijnen, technische specificaties) kunnen beïnvloeden, moet u of uw gemachtigde ook steeds ond.
Via de portaalwebsite van de overheid
Hier vind je alle info: https://www.publicprocurement.be/
HOE KRIJG IK STANDAARD EEN MELDING WANNEER EEN DOSSIER IN MIJN INTERESSEVELD GEPUBLICEERD WORDT?
Om meldingen te krijgen, kan u een profiel aanmaken op de federale overheidswebsite: https://my.publicprocurement.be
AAN WELKE VOORWAARDEN MOET MIJN DOSSIER VOLDOEN?
WANNEER IS EEN OFFERTE ONGELDIG
Als uw offerte niet voldoet aan alle vereisten die opgenomen zijn in het bestek, is ze onregelmatig. Uw offerte wordt dan niet opgenomen in de bieding.
TIPS:
WAAR KAN IK TERECHT VOOR VRAGEN?
U kan ons steeds contacteren via dit online formulier.