Hoe registreer ik me op Mijn Zorgbedrijf?
Volg deze stappen om u te registreren:
Volg deze stappen om u te registreren:
Ik ben mijn activatiecode kwijt. / Ik heb geen activatiecode ontvangen.
Contacteer ons via MIjn Zorgbedrijf, per e-mail op klantendienst@zorgbedrijf.antwerpen.be of bel ons op 03 431 31 31. We bezorgen u dan zo spoedig mogelijk een (nieuwe) activatiecode voor uw profiel op Mijn Zorgbedrijf.
Ik krijg een foutmelding bij het ingeven van mijn activatiecode.
Let goed op het verschil in hoofdlettergebruik wanneer uw activatiecode een L of een i bevat.
Welk e-mailadres moet ik gebruiken om aan te melden?
Gebruik het e-mailadres waarmee u uw profiel op Mijn Zorgbedrijf hebt aangemaakt. U kunt altijd uw e-mailadres veranderen in uw profielinstellingen (via het menu rechtsbovenaan). Als u dat doet, moet u voortaan inloggen met uw nieuw e-mailadres.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt.
U kunt makkelijk een nieuw wachtwoord kiezen. Als u wilt inloggen, ziet u de knop 'wachtwoord vergeten'. U ontvangt dan meteen een e-mail van Mijn Zorgbedrijf. Klik op de link in die e-mail en kies een nieuw wachtwoord.
Uw wachtwoord moet minstens 8 karakters tellen. U moet ook minstens 1 hoofdletter en 1 cijfer gebruiken en uw naam of e-mailadres mag niet voorkomen in uw wachtwoord. Deze voorwaarden zijn er om u te helpen een veilig wachtwoord te kiezen.
Welke facturen kan ik bekijken op Mijn Zorgebdrijf?
U kunt alle facturen tot 2018 terug raadplegen op Mijn Zorgbedrijf. Ook uw jaarafrekeningen worden hier zolang beschikbaar gesteld.
Hoe voeg ik zelf iemand toe tot 'Mijn Contactpersonen' via Mijn Zorgbedrijf?
Wat kan ik allemaal doen in Mijn Zorgbedrijf?
Is Mijn Zorgbedrijf gratis?
Uiteraard. Met Mijn Zorgbedrijf willen we onze dienstverlening verbeteren door u een online platform/website aan te bieden, waarin u uw actieve diensten kunt bekijken, uw facturen kunt beheren... . En dat allemaal thuis, vanuit uw zetel, op het moment dat u het best past. Daarvoor betaalt u niets extra.
Hoe kan ik een maaltijd via Mijn Zorgbedrijf bestellen?
Dit doet u via de tab Mijn maaltijden:
Kan ik een maaltijd annuleren?
Ja. Neem uiterlijk een dag vooraf voor 12 uur contact op met het dienstencentrum waar u uw maaltijd gereserveerd heeft. Annuleren kan niet via de website.
Kan ik een maaltijd online reserveren en in het dienstencentrum betalen?
Nee. Als u online reserveert, moet u ook online betalen. Als u dat niet doet, wordt uw reservatie niet geregistreerd
Hoe kan ik online betalen?
U kunt veilig en makkelijk betalen in Mijn Zorgbedrijf. Dat kan met bancontact.
Kan ik van de korting voor Antwerpse senioren genieten als ik online bestel?
Uiteraard. U duidt bij uw bestelling zelf aan of u recht heeft op het kortingstarief of niet. Het dienstencentrum kan uw identiteitskaart vragen om te controleren of u recht heeft op het kortingstarief.
Kan ik met een cadeaucheque betalen?
Nee. Dit kan voorlopig nog niet op de website. Wilt u graag met een cadeaucheque betalen, dan bestelt u de maaltijden rechtstreeks via het dienstencentrum.
Kan ik van de korting voor Antwerpse senioren genieten als ik online bestel?
Uiteraard. U duidt bij uw bestelling zelf aan of u recht heeft op het kortingstarief of niet. Het dienstencentrum kan uw identiteitskaart vragen om te controleren of u recht heeft op het kortingstarief.
Wat moet ik meebrengen naar het dienstencentrum?
Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met een link naar uw ticket: dat moet u meebrengen naar het dienstencentrum. U kunt uw ticket printen of tonen op uw smartphone of tablet.
Kan ik kiezen voor een afhaalmaaltijd of thuislevering?
Een afhaalmaaltijd of thuislevering is momenteel enkel mogelijk wanneer u in het dienstencentrum reserveert of telefonisch reserveert bij het dienstencentrum. Voor thuislevering betaalt u een leveringskost. Hier vindt u meer informatie: https://www.zorgbedrijf.antwerpen.be/eten-in-het-dienstencentrum
Bel ons! We helpen u graag op weg: tel. 03 431 31 31.