Zit je met vragen voor een van onze diensten? Neem dan altijd contact op met onze centrale klantendienst, tel. 03 431 31 31. Deze dienst is hét aanspreekpunt voor al onze klanten en externe partners, dus ook voor jou, als huisarts. 

Wil je daarbij onnodige wachttijden en doorschakelingen vermijden? Dat begrijpen we.

Wanneer je een medewerker van het contactcenter aan de lijn hebt, gebruik dan deze korte checklist:

Checklist

► Vermeld duidelijk wie je bent: je naam én dat je arts bent. Zo weet de medewerker meteen dat je een professionele Zorgbedrijf-partner bent.

► Vermeld duidelijk van welke patiënt je arts bent en op welke locatie deze patiënt verblijft (naam woonzorgcentrum/locatie)

► Vermeld duidelijk wie je wenst te spreken: de patiënt zelf of een medewerker van de (para)medische dienst op de betreffende locatie

Indien de gewenste persoon op dat moment niet bereikbaar is en je weer bij de klantendienst terechtkomt:

► Vraag dan om doorverbonden te worden met de wachttelefoon van de betrokken (para)medische dienst/ groepspraktijk van woonzorgcentrum/locatie

► Of vraag om een ticket aan te maken voor de betrokken dienst van woonzorgcentrum/locatie met de boodschap jou te contacteren of een bepaalde handeling te stellen.