Met 'Mijn Zorgbedrijf' kunt u uw actieve diensten bekijken, nieuwe diensten of informatie aanvragen en uw facturen bekijken en makkelijk online betalen.

Klanten van Zorgbedrijf Antwerpen ontvangen deze maand een brief met daarin een activatiecode. Als u die invult bij het aanmaken van een account op Mijn Zorgbedrijf, heeft u meteen toegang tot het overzicht van uw diensten en facturen.

Nieuw: Mijn Zorgbedrijf

Ontdek nu ons nieuwe online platform met een overzicht van uw diensten en facturen. 

Veelgestelde vragen

Inloggen, registreren en aanmelden

Ik ben mijn wachtwoord kwijt.

U kunt makkelijk een nieuw wachtwoord kiezen. Als u wilt inloggen, zie u een knop 'wachtwoord vergeten'. Kijk in uw e-mails, klik op de link in het bericht dat u van Mijn Zorgbedrijf ontvangt en kies een nieuw wachtwoord. 

Uw wachtwoord moet minstens 8 karakters tellen. U moet ook minstens 1 hoofdletter en 1 cijfer gebruiken en uw naam of e-mailadres mag niet voorkomen in uw wachtwoord. Deze voorwaarden zijn er om u te helpen een veilig wachtwoord te kiezen.

 

Ik ben mijn activatiecode kwijt. / Ik heb geen activatiecode ontvangen.

Contacteer ons via MIjn Zorgbedrijf, per e-mail op klantendienst@zorgbedrijf.antwerpen.be of bel ons op 03 431 31 31. We bezorgen u een (nieuwe) activatiecode voor uw profiel op Mijn Zorgbedrijf.

 

Welk e-mailadres moet ik gebruiken om aan te melden?

Gebruik het e-mailadres waarmee u uw profiel op MIjn Zorgbedrijf heeft aangemaakt. U kunt altijd uw e-mailadres veranderen in uw profielinstellingen (via het menu rechtsbovenaan). Als u dat doet, moet u voortaan inloggen met uw nieuwe e-mailadres.

Algemeen

Wat kan ik allemaal doen in Mijn Zorgbedrijf?

  • Vraag (informatie over) nieuwe diensten aan
  • Bekijk uw facturen allemaal op één plek
  • Een vraag? Met één druk op de knop stuurt u ze naar onze medewerkers

 

Is Mijn Zorgbedrijf gratis?

Uiteraard. Met ‘Mijn Zorgbedrijf’ willen we onze dienstverlening nog verbeteren door u een online platform/website aan te bieden, waarin u uw diensten kunt bekijken, uw facturen beheren... Thuis, vanuit uw zetel, op het moment dat u het best past. Daarvoor betaalt u niets extra.

Heeft u vragen?

Bel ons en we helpen u op weg: tel. 03 431 31 31.

Wij helpen u ook graag persoonlijk verder

Contacteer ons voor vragen, suggesties of advies op maat van uw situatie.
Of bel onze klantendienst:
03 431 31 31