Met 'Mijn Zorgbedrijf' kunt u uw actieve diensten bekijken, nieuwe diensten of informatie aanvragen en uw facturen bekijken en makkelijk online betalen.
Klanten van Zorgbedrijf Antwerpen ontvangen deze maand een brief met daarin een activatiecode. Als u die invult bij het aanmaken van een account op Mijn Zorgbedrijf, heeft u meteen toegang tot het overzicht van uw diensten en facturen.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt.
U kunt makkelijk een nieuw wachtwoord kiezen. Als u wilt inloggen, zie u een knop 'wachtwoord vergeten'. Kijk in uw e-mails, klik op de link in het bericht dat u van Mijn Zorgbedrijf ontvangt en kies een nieuw wachtwoord.
Uw wachtwoord moet minstens 8 karakters tellen. U moet ook minstens 1 hoofdletter en 1 cijfer gebruiken en uw naam of e-mailadres mag niet voorkomen in uw wachtwoord. Deze voorwaarden zijn er om u te helpen een veilig wachtwoord te kiezen.
Contacteer ons via MIjn Zorgbedrijf, per e-mail op klantendienst@zorgbedrijf.antwerpen.be of bel ons op 03 431 31 31. We bezorgen u een (nieuwe) activatiecode voor uw profiel op Mijn Zorgbedrijf.
Welk e-mailadres moet ik gebruiken om aan te melden?
Gebruik het e-mailadres waarmee u uw profiel op MIjn Zorgbedrijf heeft aangemaakt. U kunt altijd uw e-mailadres veranderen in uw profielinstellingen (via het menu rechtsbovenaan). Als u dat doet, moet u voortaan inloggen met uw nieuwe e-mailadres.
Wat kan ik allemaal doen in Mijn Zorgbedrijf?
Is Mijn Zorgbedrijf gratis?
Uiteraard. Met ‘Mijn Zorgbedrijf’ willen we onze dienstverlening nog verbeteren door u een online platform/website aan te bieden, waarin u uw diensten kunt bekijken, uw facturen beheren... Thuis, vanuit uw zetel, op het moment dat u het best past. Daarvoor betaalt u niets extra.
Bel ons en we helpen u op weg: tel. 03 431 31 31.