cafetaria info phone-incoming phone-outgoing linkedIn youtube circle-close star star--outlined tag arrow-circle-right arrow-circle-up download close-x calendar check arrow-down arrow-left arrow-right arrow-top bus clock euro facebook mail marker phone play twitter search
Zorgbedrijf Antwerpen Logo
  • thuisdiensten
  • dienstencentra
  • assistentiewoningen
  • woonzorgcentra
  • activiteiten
  • gezinnen met kinderen
  • Over ons
  • Vacatures
  • Webwinkel De Schakel
  • Mijn Boek
  • Studenten
  • Mantelzorg
Mijn Zorgbedrijf
Contacteer ons of bel 24/7: 03 431 31 31
  • Over ons
  • Vacatures
  • Webwinkel De Schakel
  • Mijn Boek
  • Studenten
  • Mantelzorg
Contacteer ons of bel 24/7: 03 431 31 31
Mijn Zorgbedrijf
Zorgbedrijf Antwerpen Logo
  • thuisdiensten
  • dienstencentra
  • assistentiewoningen
  • woonzorgcentra
  • activiteiten
  • gezinnen met kinderen
Startpagina > Woorden, daden en cijfers

Woorden, daden en cijfers

Zorgbedrijf Antwerpen staat voor openheid en transparantie. We zeggen de dingen graag zoals ze zijn. Daarom draaien we er onze hand ook
niet voor om om u deze cijfers te tonen: hoeveel klanten hebben we, hoe helpen we die klanten, hoe tevreden zijn ze...

We helpen u graag

Heeft u een vraag? Dan kunt u terecht bij onze klantendienst. Onze medewerkers helpen dagelijks tientallen klanten: ze beantwoorden telefoontjes en e-mails en nemen contact op met klanten wanneer dat nodig is.

U kunt bij onze klantendienst terecht voor informatie over al onze diensten.

24u/24, 7d/7

U kunt ons op elk moment van de dag bellen, ook in het weekend. Bij ons krijgt u 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 iemand aan de lijn.

Voor wie dringend hulp of ondersteuning nodig heeft, staat ons 24-uurzorgsteunpunt klaar en ook huishoudhulp-gezinszorg en thuisverpleging kunnen we u meteen aanbieden als dat nodig is. 

Vragen? Bel ons op 03 431 31 31 of e-mail naar klantendienst@zorgbedrijf.antwerpen.be

Service en betrouwbaarheid

Als er iets stuk gaat, heeft u graag dat het snel wordt hersteld. Dat is maar normaal. De medewerkers van onze technische dienst doen er dan ook alles aan om onze klanten zo snel mogelijk te helpen.

Om dit vlot te laten verlopen, maken we een onderscheid volgens de aard van de interventies. Zo zijn er de geplande herstellingen of onderhoudswerken die we sowieso doen bij het van al onze locaties. Daarnaast zijn er dringende en niet-dringende herstellingen op vraag van klanten of medewerkers, omdat er iets niet naar behoren werkt in een serviceflat, woonzorgcentrum of dienstencentrum.

Dringende herstellingen krijgen uiteraard voorrang: zo streven we ernaar om problemen met de watertoevoer, verwarming, elektriciteit of lift binnen de 24 uur te herstellen.

Deel deze pagina:

Onze diensten

  • Thuisdiensten
  • Dienstencentra
  • Assistentiewoningen
  • Woonzorgcentra
  • Financieel comfort
  • Mijn Zorgbedrijf

Onze innovaties

  • Mijn Boek
  • Webwinkel De Schakel

Over Zorgbedrijf Antwerpen

  • Bedrijfsprofiel
  • Partners
  • Vacatures
  • Leveranciers
  • Jeugdzorg
  • Algemene voorwaarden
  • Richtlijnen voor het gebruik van sociale media

Snelkoppelingen

  • Dienstencatalogus
  • Zorgbedrijf Vlaanderen
Volg ons op
Zorgbedrijf Antwerpen

Privacy beleid Cookie voorkeuren

Naar boven